App Store ve Google Play’de neden bu kadar az yarış, nişancı ve simülatör olduğunu merak ettiyseniz , cevabı Sensor Tower’da.
2022’nin ilk yarısında yalnızca arcade ve masaüstü mobil oyunların geliştirici gelirini artırdığı ortaya çıktı: Amerikalı oyuncular, ana alt türü boş oyunlar olmak üzere atari oyunlarına yaklaşık 176 milyon dolar harcadı . En iyi proje yayıncı Gigantic’ten Clawee idi ; ardından Gold & Goblins ve Idle Mafia geliyor.
Yaratıcıları için 388,8 milyon dolar kazanan masa oyunları ikinci en popüler tür oldu. Diğer tüm mobil oyun kategorileri , özellikle yarış projeleri olmak üzere 2022’de %28,8’e varan bir düşüş yaşadı. Ancak şimdi oyun yayıncılarının tek bir türe odaklanacağını düşünmeyin: yılın ilk yarısında bulmacalar 2,3 milyar dolar , kumarhaneler 2,2 milyar dolar ve stratejiler 2 milyar dolar kazandı.
Genel olarak, Amerika Birleşik Devletleri’nde – enflasyon karşısında yaşadığı sorunlar ve artan yaşam maliyeti ile – mobil oyunlara ve kurulumlarına harcanan para miktarı azalmaktadır. Ve genellikle bu, Genshin Impact ve diğer en iyi projeler için 2. en büyük pazardır.
Merhaba