Java Debug Screen Minecraft Android, iOS
Oyuncunuz ve dünyanız hakkında oyun içinde verilen bilgi eksikliği sizi hayal kırıklığına uğratıyor mu? Mojang’ın tüm platformlarda çalışan gerçek bir değiştirilebilir hata ayıklama ekranı eklememiş olmasından rahatsız mısınız?
Topluluk bugünlerde Minecraft Bedrock Edition için Mojang’dan daha fazlasını yapıyor gibi göründüğü için endişelenmenize gerek yok!
Bu paket şu anda yalnızca tek oyunculu dünyalarda ve Bedrock Dedicated Server * ile aynı anda tek bir çevrimiçi oyuncuyla uyumludur. Bu paketi uygulamak, hata ayıklama ekranı sorunlarını önlemek için dünyanızdaki maksimum oyuncu sınırını 1 olarak ayarlayacaktır. Desteklenen minimum oyun sürümü 1.16.100’dür.
* BDS üzerinde kullanılıyorsa, yapılandırma dosyasında deneysel dünya özelliklerini etkinleştirdiğinizden emin olun!
Bir geliştiriciyseniz ve bu paketi kullanmak istiyorsanız, puan tablosu kenar çubuğunun hata ayıklama ekranı için ayrıldığını unutmayın. Farklı bir çetele kenar çubuğu ayarlamayın. Halihazırda kullanıyorsanız, dünyanızda başka bir işaretleme alanı için yeriniz olduğundan emin olun. Ayrıca 0, 0, 0 değerlerinde önemli bir şey olmadığından emin olun (bu normalde hayatta kalma dünyalarında bir temel bloktur. Denetleyici geçişi belirli başlık komutları içerdiğinden herhangi bir başlık komutunu da kullanmamaya çalışın.
Ekran Özellikleri (yukarıdan aşağıya);
- Minecraft. Bu, /ui/_global_variables.json içindeki $ minecraft_game_version’ı istenen sayıya değiştirerek sürümü gösterecek şekilde değiştirilebilir.
- Oyun verimliliği. Bu, oyununuzun ne kadar iyi performans gösterdiğini gösterir ve saniyedeki mevcut karelerinizin bir tahminini verir. % 100 oyun verimliliği, oyununuzun normal performans gösterdiği anlamına gelir,% 50, performansınızı etkileyen bir şey deneyimlediğiniz anlamına gelir ve% 0, muhtemelen Minecraft: Powerpoint Edition’ı deneyimlediğiniz anlamına gelir.
- Keneler ve sunucu. Çoğunlukla vanilya sunucusu olacaktır ve # ticks geçerli tps’dir.
- E. Bu varlık sayacıdır. Çizim mesafenizdeki mevcut varlık sayısını görüntüler.
- Boyut. Bu, içinde bulunduğunuz mevcut boyutu gösterir.
- Durum. Bu, ayarı işaretlediğinizde gösterilen aynı konum görüntüsüdür.
- Yüzleşme: yön. Bu, bakmakta olduğunuz mevcut ana yönü ve x, z koordinatları cinsinden hangi yöne baktığınızı gösterir.
- Işık seviyesi. X, y, z koordinatının mevcut ışık seviyesini gösterir.
- Biome. İçinde bulunduğunuz mevcut biyomu gösterir.
- Zorluk. Mevcut oyun zorluğunu gösterir.
- Gün sayacı. Mevcut oyun içi günü gösterir.
- Hata Ayıklama: hata ayıklama ekranının etkin olduğunu ve nasıl kapatılacağını gösterir.
- Yardım: oyun içinde nasıl yardım alınacağını gösterir.
Kurulum:
1. Davranış paketini dünyaya uygulayın. Bunu yapmak, gerekli kaynak paketini de uygulayacaktır. Aşağıdaki simgeyle birlikte davranış paketini uygulamalısınız.
* BU PAKETİ MEVCUT BİR DÜNYADA KULLANIYORSANIZ, DÜNYANIZI YEDEKLEMENİZİ ÖNEMLE TAVSİYE EDERİM *
2. Aşağıdaki dünya seçeneklerini işaretlediğinizden emin olun:
i. “Koordinatları Göster”
ii. “Tatil İçerik Oluşturucu Özellikleri”
iii. “Ek Modlama Yetenekleri”
Bu paketin çalışması için “Hilelere İzin Ver” seçeneğini işaretlemenize gerek YOKTUR.
3. Dünyayı başlatın. Paket özelliklerinin otomatik kurulumu, dünyanın yüklenmesi ile hemen başlayacaktır.
Ekranı Açma ve Kapatma:
- Mobil : ekranın üst kısmındaki F3 düğmesine basın
- Bilgisayar : F8’e basın. Anahtarı F3’e yeniden eşlemek için bu AutoHotKey çalıştırılabilir dosyasını indirebilirsiniz: https://github.com/LukasPAH/BedrockF8toF3 . İnternetten bir .exe dosyası indirmekten rahatsızsanız kodu kendiniz gözden geçirebilirsiniz.
- Oyun Kumandası : Yaklaşık 1 saniye hareketsiz durun, çömelin ve bir Xbox Kumandasında LB’ye, PlayStation’da L1’e ve Switch’te L’ye basın.
- Tüm platformlar: ayarlar-> video-> Hata Ayıklama Ekranına gidin
Bilinen Sorunlar ve Uyumsuzluklar:
o Elwaer’den F1 Paketi
o HUD’yi değiştiren birkaç paket. Kaynak paketini, HUD’yi değiştiren tüm paketlerin üzerine uygulamalısınız.
o Minecraft Beta Sürümleri 1.16.210+. MoLang varlık sorguları şu anda bozuk.
o Oyuncu animasyonlarını değiştiren eklentiler. PixelPoly’nin silah eklentisi gibi eklentileri düşünün.
o Dünyaya yüklenirken ışık seviyesi yanlış olabilir. Düzeltmek için, ışık sayacını güncellemek için daha parlak veya daha karanlık bir yere gidin. Yakına bir meşale yerleştirmek ve kırmak da sayacı güncelleyecektir.
o FPS% 100 doğru değil. Bu paket yalnızca FPS oluşturmak için TPS, varlık sayısı ve işlenmiş varlıkları dikkate alır. Açık programları, kutucuk varlıkları vb. Dikkate almaz.
O TPS bazı cihazlarda% 100 doğru olmayabilir – bu bir oyun hatasıdır.
o 72 blokluk bir yarıçapta 500’den fazla objeniz varsa, obje sayacı kırılabilir. Durum buysa, tek bir yerde neden bu kadar çok varlığa ihtiyaç duyduğunuzu yeniden değerlendirmeniz gerekebilir.
o Sohbet mesajları birkaç dakika sonra sohbet ekranı penceresinden kaybolabilir. Bu aynı zamanda bir oyun hatasıdır.
Dünyadan Kaldırma:
Dünyadaki tüm davranış paketlerini kaldırın. Ardından aşağıdaki simgeyle birlikte davranış paketini uygulayın:
Dünyayı yükleyin. Dünya yüklendiğinde, aşağıdaki sohbet mesajını görmelisiniz:
[Player] Java Hata Ayıklama Ekranı kaldırma işlemi başarılı!
Daha sonra dünyadan çıkıp tüm davranış paketlerini kaldırabilir ve dünyayı normal olarak kullanabilirsiniz (davranış paketleri olmadan).
Diğer bilgiler:
Teknik Ayrıntılar
Bu paket, oynatıcıyı farklı koşullarda sorgulayarak, bir puan tablosu komutu çalıştırarak ve biçimlendirme için JSON UI’ye göndererek çalışır. Örneğin, bir oyuncunun “Nether Wastes” biyomunda olup olmadığını test etmek istersem, “nether_wastes” etiketini sorgular ve “/ scoreboard Players” Biome: Nether Wastes “için bir puan tablosu komutu çalıştırırım. Biçimlendirilecek UI. Biçimlendirme karmaşıktır. Neler olup bittiğini tam olarak anlamak için scoreboards.json ve varlık denetleyicisine bakmaktan çekinmeyin. Teknolojiyle ilgili sorular da tamam! Soruları cevaplamaktan çok mutluyum!
İnceleme Videosu
https://youtu.be/dWqlx4EpInM